Záruka
Záruka na batérie a príslušenstvo
Na dávkovače saponátu sa vzťahuje záruka výrobcu na obdobie jedného roka.
Na batérie a iné príslušenstvo sa vzťahuje záruka výrobcu na obdobie dva roky. Informácie o dĺžke záruky na konkrétny model je uvedený na stránkach s podrobnosťami o produktoch.
Záruka na drezy Lavello
- Nasledujúce dojednania, obsiahnuté v týchto ustanoveniach a podmienkach záruky majú tento význam:
- Záruka má význam všetkých práv a povinností, ktoré vyplynú z týchto ustanovení a podmienok záruky a z ustanovení Občianskeho zákonníka;
- Zariadenie” znamená zakúpený drez a drez bez chýb, ktorý držiteľ záruky obdržal namiesto chybného zariadenia;
- Poskytovateľ záruky je Lavello s.c, ul. Słoneczna 8, 67-410 Łupice pre SK trh
- “Zásah vyššej moci” znamená akúkoľvek vonkajšiu udalosť veľkého rozsahu, ktorej poskytovateľ záruky alebo servisné centrum, ktorý vykonáva alebo sa chystá vykonať záručnú opravu na zariadenie, nie sú schopní zabrániť a ktorá je mimo ich kontroly, zahŕňajúc, napr. nepokoje, štrajky, kolektívne spory, ozbrojené konflikty a prírodné katastrofy;
- Držiteľ záruky je osoba, ktorá získala zariadenie od výrobcu a každý ďalší vlastník zariadenia, ktorý drží záručný list, ktorý účinne získal právo na záruku.
- Poskytovateľ záruky zabezpečuje záruku na zariadenie po dobu 10 rokov odo dňa jeho predaja.
- Držiteľ záruky môže uplatňovať svoje práva tiež po uplynutí záručnej lehoty špecifikované v klauzuly 2 vyššie. V takom prípade je na strane držiteľa záruky povinnosť preukázať, že vada zariadenia sa objavila pred uplynutím tejto lehoty.
- Záruka je platná len na území Slovenskej republiky.
- Záručná lehota začína plynúť dňom nákupu, preukázaný dôkazom nákupu.
- Záruka zahŕňa len výrobné chyby.
- Ak je vada alebo poškodenie výrobku zistené počas záručnej lehoty, jeho používanie alebo montáž musí byť okamžite prerušená, a poskytovateľ záruky musí byť okamžite upozornený na vadu. Poskytovateľ záruky nie je zodpovedný za akékoľvek poškodenie alebo straty plynúce z používania chybného zariadenia.
- Reklamácie sú posudzované do 14 dní.
- V prípadoch mimo kontroly poskytovateľa záruky, zahŕňajúc zásah vyššej moci, lehota na posúdenie reklamácie môže byť predĺžená o dobu trvania zásahu vyššej moci, alebo o čas trvania prekážok mimo kontroly poskytovateľa záruky.
- Ak poskytovateľ záruky nesplní lehoty špecifikované v klauzuly 7 tejto záruky, držiteľ záruky je oprávnený na predĺženie záručnej lehoty na zariadenie o čas, ktorý trvá spracovanie reklamácie.
- Záruka nepokrýva poškodenia zariadenia spôsobené:
- montážou zariadenia mimo súlad s priloženým montážnym návodom výrobcu;
- použitím nevhodných nástrojov alebo materiálov na montáž, nesprávnym používaním, tj. mimo súlad s plánovaným použitím Zariadenie a návodom na použitie;
- nevhodným skladovaním alebo prepravou zariadenia, zahŕňajúc prepravu iným spôsobom než dohodnutým s poskytovateľom záruky vo vzťahu k uplatneniu práv zo záruky (pozri bod 13 tejto záruky);
- vykonávaním vlastných alebo nezávislých opráv a úprav;
- zrazeninami z úžitkovej vody alebo neadekvátnou kvalitou vody;
- neadekvátnymi vlastnosťami úžitkovej vody;
- nevhodnou starostlivosťou o zariadenie, napr. použitím nevhodných čistiacich prostriedkov a pomôcok;
- mechanickým a teplotným poškodením spôsobeným nevhodným zaobchádzaním so zariadením
- opotrebovaním počas bežného používania;
- nesprávnou údržbou, čistením, montážou a úpravami, ktoré sú v rozpore s opísanými v návode na použitie alebo v rozpore s tými, ktoré zariadenie vyžaduje k správnej prevádzke.
- teplotám vyšším ako 280 stupňov Celzia
- Vzhľadom k spôsobu výroby granitových drezov (vypaľovanie pri vysokej teplote), rozmery uvedené v tejto ponuke sú približné a môžu sa líšiť maximálne o 5 mm. Reklamácie týkajúce sa menších rozdielov nebudú uznané
- Akékoľvek mechanické chyby musia byť nahlásené okamžite, ale nie neskôr ako do 7 dní odo dňa ich zistenia. Montáž alebo použitie chybného zariadenia musí byť tiež prerušené. Pokiaľ nie sú tieto podmienky splnené, reklamácia nebude uznaná. Poskytovateľ záruky si v každom prípade vyhradzuje právo overenia príčiny poškodenia. Bremeno dôkazu v momente zistenia závady je u držiteľa záruky.
- Pri podávaní reklamačnej sťažnosti musí osoba oprávnená k reklamácii najprv dohodnúť s poskytovateľom záruky spôsob vrátenia chybného zariadenia. Napriek tomu však, bez ohľadu na zvolený spôsob vrátenia tovaru, náklady na doručenie zariadenia k poskytovateľovi záruky budú pokryté držiteľom záruky.
- Dokázať oprávnenie na uplatnenie záruky je možné prostredníctvom doloženie potvrdenia o predaji alebo iného spoľahlivého potvrdenia o nákupe. Držiteľ záruky je tiež povinný riadiť sa všetkými ostatnými požiadavkami tejto záruky, ako je uvedené v klauzuly 11.
- Držiteľ záruky je oprávnený k výmene zariadenia za nové zariadenie, ktoré je bez chýb, alebo k vráteniu kúpnej ceny za zariadenie. Držiteľ záruky je oprávnený na vrátenie kúpnej ceny iba ak poskytovateľ záruky nie je schopný zariadenie vymeniť.
- Zariadenie vymenené za nové zariadenie bude úplne nové a bude tvoriť zodpovedajúci ekvivalent k zariadeniu, na ktorom bola zistená vada.
- Poskytovateľ záruky nie je zodpovedný za prehlásenie tretích strán.
- Táto záruka nevylučuje, nelimituje a neznižuje práva držiteľa záruky vzhľadom k zhode zariadenia so zmluvou.
- V záležitostiach, ktoré nie sú upravené týmito ustanoveniami a podmienkami záruky, sa uplatní ustanovenia Občianskeho zákonníka.